Czas realizacji zamówienia i dostępność produktów

 

Przy każdym produkcie podana jest jego dostępność:

- brak,

- mała ilość (oznacza to, że mamy ostatnią sztukę danego produktu na magazynie),

- średnia ilość (oznacza to, że mamy na magazynie danego produktu w ilości od 2 do 5 sztuk), 

- duża ilość (oznacza to, że mamy na magazynie danego produktu w ilości powyżej 6 sztuk).

Dostępności "brak" oznacza, że towar będzie zamówiony pod Klienta po złożeniu zamówienia. W tej sytuacji informacja o szacowanej dostępności jest przekazywana klientowi po złożeniu zamówienia.

 

Jeżeli produkt znajduje się na magazynie, nasz magazyn spakuje go zazwyczaj na drugi dzień roboczy, po przekazaniu paczki kurierowi ma on 2 dni robocze na dostarczenie zamówienia do Państwa. 

Oznacza to, że z reguły, zamówiony, dostępny produkt będzie u Państwa po 48 godzinach od złożenia zamówienia. 

Stany magazynowe aktualizowane są co kilkadziesiąt minut, jednak nie jesteśmy w stanie aktualizować ich co minutę, dlatego dostępność, którą Państwo widzicie zazwyczaj jest zgodna ze stanem magazynowym, ale w minimalnym procencie produktów może się różnić.

Jeżeli chcą Państwo mieć stu-procentową pewność co do dostępności najlepiej skontaktować się pod adresem plusk@plusk.pl lub zadzwonić pod numer +48 693 729 900.

Dokonujemy wszelkich starań, żeby produkty zamówione były jak najszybciej do Państwa wysyłane, jednak nasi producenci czasami przekładają daty dostawy, więc proszę traktować informację o dostępności jako przybliżone.